صندوق احیا 13 بنای تاریخی را در 8 استان کشور به مزایده گذاشت

صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، 13 بنای تاریخی را در 8 استان کشور به مزایده گذاشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، این صندوق در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی خانه‌های معبودی، سرخه‌ای و ناصح‌زاده  تبریز و خانه امیرارشد ورزقان آذربایجان شرقی، خانه‌های بخردی و آبشنگ اصفهان، حمام پیرزرگر اردبیل، قلعه کنجانچم ایلام، کاروانسرای ایوانکی استان سمنان، کاروانسرای زعفرانیه سبزوار و کاروانسرای مهر جاده شاهرود سبزوار استان خراسان رضوی، خانه فیض مهدوی کرمانشاه و خانه افشاریان شیراز استان فارس را به مزایده گذاشته شده است.

متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت10روز از تاريخ نشر آگهي حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه مورخ 97/2/29 مهلت دارند برای دریافت اسناد مزايده از دبيرخانه كميسيون مزايده صندوق احيا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا مراجعه کنند یا با تلفن 33992016-021 تماس بگیرند.

همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي صندوق احيا و يا پايگاه ملي اطلاع‌رساني مناقصات اطلاعات لازم را دريافت کنند. متقاضيان برای دريافت اسناد مزايده باید نماينده خود را به صورت کتبی به دبيرخانه معرفي کنند.

شرکت‌کنندگان در مزایده باید ظرف مدت 10روز از تاريخ پايان مهلت دريافت اسناد، حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 97/3/12 مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه دهند و رسید دریافت کنند.

تاريخ گشايش پاکت الف و ب روز یکشنبه مورخ 97/3/13 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احيا خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت chre.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 139702169

برچسب‌ها