نشست مشترک هیئت‌مدیره صندوق احیا با رئیس مرکز ملی فرش ایران برگزار شد

رئیس مرکز ملی فرش ایران در دویست و سی و نهمین  نشست  هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن و بناهای فرهنگی و تاریخی به‌منظور بررسی تشکیل صندوق توسعه صنایع‌دستی، فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی حضور یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن و بناهای فرهنگی  و تاریخی، در ابتدای این دیدار که سه‌شنبه 18 اردیبهشت برگزار شد، پرهام جانفشان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق احیا ضمن ارائه توضیحاتی در مورد این صندوق و وظایف و مأموریت‌های محوله آن توضیحاتی را درباره  روند تصویب اساسنامه پیشنهادی موسسه متبوع خود برای تشکیل صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست باف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، ارائه داد.

علی عبدالعلی‌زاده نائب‌رئیس هیئت‌مدیره این صندوق نیز مباحثی را پیرامون لزوم توجه به بازاریابی و ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای کیفیت حوزه فرش، مطرح کرد.

نصرت‌الله تاجیک عضو هیئت‌مدیره صندوق احیا نیز پیشنهاد ایجاد کارگروه مشترک میان صندوق احیا و صنایع‌دستی و مرکز فرش ایران را به‌منظور تبادل اطلاعات و تسریع در فرآیند تغییرات پیش رو را در این نشست ارائه داد.

حمید کارگر رئیس مرکز ملی فرش ایران نیز در این نشست با اشاره به نحوه شکل‌گیری مرکز ملی فرش ایران، به شرح وظایف فعلی این مرکز پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوان با اجرای قانون حمایت از هنرمندان واستادکاران بستر‌سازی مناسبی برای بهبود فضای کسب و کار فعالان این حوزه فراهم آورد.

انتهای پیام/

کد خبر 139702198

برچسب‌ها