سومین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند برگزار می‌شود

سومین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند با عنوان «میراث معماری دست‌کند برای نسل‌ها»  به همت پژوهشکده ابنیه و بافت‌های فرهنگی‌تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در پاییز امسال برگزار می‌شود.  

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، توجه مجامع علمی و حرفه‌ای جهانی به موضوع معماری دست‌کند باعث شده تا این همایش هر سه سال یک بار با هدف شناخت و توسعه هنر خلاقانه بشر در به آشتی رسیدن با طبیعت به صورت بین المللی برگزار می شود.

برگزاری موفق همایشهای پیشین در سال‌های 1391 و 1394 در کرمان و تهران و استقبال بی‌نظير پژوهشگران و متخصصان حوزه‌های مرتبط منجر به برقراری ارتباط علمی بین پژوهشگران این حوزه و انتشار کتاب‌های چکیده و مجموعه مقالات این همایش‌ها شده است. 

علاقمندان می توانند برای آگاهی از محورهای همایش، جدول زمان‌بندی و سایر اطلاعات لازم به پایگاه اطلاع‌رسانی همایش  به آدرس هایticota.richt.ir  و بخش فراخوان سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری richt.ir مراجعه یا با دبیرخانه دائمی آن شماره تلفن 02166736789 تماس بگیرند. گفتنی است که مهلت ارسال چکیده مقاله تا تاریخ 31/3/1397خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1397030218

برچسب‌ها