تقدیر از فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی

در چهاردهمین نشست تخصصی فرماندهان، رؤسا و معاونان پلیس پیشگیری ناجا که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه پلیس پیشگیری در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، سردار امیر رحمت‌اللهی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی به‌عنوان مدیر برتر انتخاب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور، در این مراسم ، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات سردار رحمت الهی قدردانی شد.

در همین ارتباط، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنی در نامه ای به علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از حمایت های ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی از یگان حفاظت قدر دانی کرد.

در نامه سردار رحمت الهی به مونسان آمده است:

«معاون محترم رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

با سپاس از بذل عنایات حضرت حق و   توفیق عمل در ردای خدمتگزاری کوچک، افتخار کسب عنوان مدیر برتر درچهاردهمین نشست تخصصی فرماندهان، رؤسا و معاونان پلیس پیشگیری ناجا، بی تردید انتخاب مجموعه ای کارآمد و ارزشمند از مجموعه عظیم و پرتلاش میراث فرهنگی بوده  و این افتخار مرهون مدیریت عالمانه  آن مقام محترم، همکاری صمیمانه معاونان و مدیران سازمانی و نیز وام دار  تلاش های  خالصانه  وصحت عمل فرماندهان و کارکنان خدوم یگان حفاظت در جای جای میهن عزیزمان است.

از این رو صمیمانه مراتب قدردانی خود را از حمایت های بی دریغ و پشتیبانی همه جانبه آن مقام محترم ابراز می نمایم .

امید است در پرتو عنایت خاصه حضرت باری تعالی، اهداف متعالی سازمان با همفکری، همسویی و تعامل سازنده همه عزیزان در عرصه های مختلف سازمان میراث فرهنگی محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر 139704305

برچسب‌ها