مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی منصوب شد

با حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سیدهادی احمدی روئینی به عنوان مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، در متن حکم علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به سید هادی احمدی روئینی آمده است: 

«نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی» منصوب می‌شوید.

برنامه‌ریزی و تلاش کافی در رسیدگی، پایش و حفاظت از بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی‌فرهنگی کشور، صدور حکم مرمت برای تمامی مرمت‌های کشور، تهیه پرونده الکترونیک بناهای تاریخی در سطح ملی و استانی و درج سوابق فنی و اجرایی بناها در پرونده مذکور، همسان سازی قیمت‌ها برای ردیف‌های اجرایی در کشور، تعامل با حوزه‌های درون و برون سازمانی به ویژه مدیران حوزه معاونت میراث‌فرهنگی از اهم وظایفی است که انتظار می‌رود در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397050319

برچسب‌ها