8 بنای تاریخی در 5 استان کشور به مزایده گذاشته شد

صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، 8 بنای تاریخی در 5 استان کشور را به مزایده گذاشت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، این صندوق، در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی کاروانسرای گویجه بئل هریس و  کاروانسرای جانانلو کلیبر استان آذربایجان شرقی، کاخ خوش ییلاق آزادشهر گلستان، رباط شریف آباد مشهد  و رباط سنگ بست فریمان استان خراسان رضوی، خانه زرشکیان کرمانشاه، خانه کاشفی و حیرانی یزد را به مزایده گذاشته شده اند.»

بر این اساس متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت10روز از تاريخ نشر آگهي حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه مورخ  97/5/14 مهلت دارند اسناد مزايده را به دبيرخانه كميسيون مزايده صندوق احيا به نشاني تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ارسال کنند.

متقاضیان همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 33992016-021 تماس گرفته و يا به پايگاه اينترنتي صندوق احيا و پايگاه ملي اطلاع‌رساني مناقصات مراجعه کنند.

 متقاضيان برای دريافت اسناد مزايده باید نماينده خود را كتباً به دبيرخانه مذكور معرفي نمايند .

شرکت‌کنندگان در مزایده باید ظرف مدت 10 روز از تاريخ پايان مهلت دريافت اسناد، حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 27/5/97 مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه نموده و رسید دریافت کنند.

تاريخ گشايش پاکت الف و ب روز یکشنبه مورخ 28/5/97 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احيا خواهد بود و تاریخ گشایش پاکت \"ج\" روز سه شنبه مورخ  6/6/97 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احيا است.

آگهی رسمی این مزایده های دیروز و امروز در روزنامه توریسم انتشار یافته و خواهد یافت، همچنین متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت chre.ir دریافت کنند .

انتهای پیام/

کد خبر 1397050338

برچسب‌ها