معرفی جاذبه های گردشگری ایران از طریق شبکه های اجتماعی / تأکید بر ارائه ایده های جدید از سوی کارشناسان گردشگری

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز یکشنبه 7 مرداد با حضور در معاونت گردشگری، از بخش‌های مختف این معاونت بازدید کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری، در بازدید از بخش‌های مختلف این معاونت بر توسعه همه جانبه گردشگری تأکید کرد و خواستار تقویت همکاری های بخش های مختلف برای رونق این صنعت شد.

در این بازدید که محمد محب خدایی معاون گردشگری، مدیران کل معاونت گردشگری و تعدادی از مدیران و معاونان سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند، مونسان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های متعدد ایران در حوزه گردشگری خواستار معرفی هرچه بیشتر این قابلیت ها و جاذبه ها برای گردشگران داخلی و خارجی شد.

معاون رئیس جمهوری در بازدید از اداره کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری بر معرفی هرچه بیشتر ایران در بازارهای داخلی و خارجی تأکید کرد.

او با اشاره به اهمیت بازاریابی و تبلیغات ظرفیت های گردشگری ایران خواستار استفاده از نظرات و ابتکارات جدید و ایده های نو شد و از کارشناسان این معاونت خواست تا در این خصوص ایده های جدیدی را ارائه دهند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در بازدید از اداره کل آموزش معاونت گردشگری نیز خواستار تقویت آموزش در حوزه گردشگری شد.

مونسان سپس به برگزاری برخی از رویدادها از جمله جشنواره آش زنجان در شهریور ماه امسال اشاره کرد و افزود: «این گونه جشنواره ها باید به شکل مناسب‌تری معرفی شود و اگر بتوانیم این رویداد ها را به خوبی معرفی کنیم از استان تهران و سایر استان ها تعداد بسیار زیادی گردشگر در این رویداد حضور خواهند یافت.»

او در ادامه به اهمیت معرفی ایران از طریق شبکه های مختلف اجتماعی تأکید کرد و افزود: «باید بتوانیم کلیپ های کوتاه به منظور معرفی جاذبه ها و قابلیت های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و نیز صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام مختلف تهیه کنیم و از طریق شبکه‌های اجتماعی منعکس شود.»

او ادامه داد: «ضمن این که در همین ارتباط به توافق های خوبی با صدا و سیما رسیده ایم و رئیس سازمان صدا و سیما این قول را به ما داده است که برای پخش و معرفی ظرفیت ها و قابلیت های جاذبه های گردشگری مساعدت کند.»

انتهای پیام/

کد خبر 139705074

برچسب‌ها