ویژه‌برنامه‌های مجموعه نیاوران به‌مناسبت روز جهانی چپ‌دست‌ها

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران هم‌زمان با 22 مرداد روز جهانی چپ‌دست‌ها، با تدارک دو ویژه‌برنامه میزبان چپ‌دست‌ها می شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، «قصه و بازی با مکعب» با محوریت آثار موزه ای ویژه کودکان 10 تا 12 سال در کاخ اختصاصی نیاوران و همچنین عکاسی و طراحی از طبیعت و بناهای تاریخی این مجموعه توسط هنرمندان چپ دست از جمله این برنامه ها است.

کاخ اختصاصی نیاوران با رونمایی دو اثر از هنرمند اسپانیایی پابلو پیکاسو از گنجینه این موزه، با روایت جدید در قالب داستان های کوبیسمی از پیکاسو و آثارش میزبان کودکان 10 تا 12 سال می شود. این برنامه با هدف ایجاد بازدیدهای هدفمند برای کودکان و نوجوانان به عنوان حافظان کوچک میراث فرهنگی و آشنا نمودن آن ها با میراث فرهنگی و موزه برگزار می شود.

در بخش دیگر این ویژه برنامه، عکاسی و طراحی با موضوع طبیعت و بناهای تاریخی مجموعه نیاوران به منظور آشنایی عمیق تر هنرمندان با معماری دوران قاجار و پهلوی و بهره مندی از نگاه زیبایی شناسانه هنرمندان برگزار می شود. شرکت در این بخش از برنامه برای تمامی علاقه مندان آزاد و بدون محدودیت سنی است.

با توجه به ظرفیت محدود این دو برنامه (هر کدام 30 نفر) علاقه مندان برای ثبت نام رایگان می توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد در ساعات اداری با روابط عمومی مجموعه نیاوران به شماره ۲۲۲۸۷۰۱۲- ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 139705173

برچسب‌ها