ویژه‌برنامه‌های مجموعه نیاوران به‌مناسبت عید سعید قربان

مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، به‌منظور تشویق عموم مردم به بازدید از موزه‌ها و آشنایی با میراث‌فرهنگی کشور، در روز چهارشنبه 31 مرداد مصادف با عید سعید قربان با افزایش ساعت فعالیت موزه‌ها و تدارک ویژه‌برنامه موسیقی در باغ مجموعه نیاوران میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، براساس این گزارش ساعت فعالیت موزه های مجموعه نیاوران در روز عید قربان تا ساعت 21 افزایش می یابد و ورود به مجموعه تا 8 شب امکان پذیر است.

همچنین گروه \"نوای ارغوان\" با اجرای موسیقی سنتی و آواز توسط کودکان و نوجوانان در محوطه باغ تاریخی مجموعه نیاوران از ساعت 19 تا 21 پذیرای هنردوستان می شود.

گروه «نوای ارغوان» به کوشش کمیل هدایت زاده از سال ١٣٩٠ فعالیت خود را در قالب گروه موسیقی سنتی آغاز کرده و تاکنون اجرای متعددی در مراکز فرهنگی هنری داشته و این بار در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان علاقه مندان به فرهنگ و هنر کشور می شود. 

علاقه مندان می توانند در تاریخ 31 مرداد ماه از ساعت 9 تا 20 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و موزه ها تا ساعت 21 فعال است. 

انتهای پیام/

کد خبر 139705285

برچسب‌ها