بهگزارش میراثآریا بهنقل از مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری، در این اطلاعیه آمده است:
«از دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می شود بر نحوه خدمات رسانی کلیه پایانه های حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل، زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه های امدادی هلال احمر نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافران محترم فراهم شود.
آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان ها در ارائه خدمات بهینه به مسافران و همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر امری ضروری بوده و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را با تمام توان و جدیت کامل اعمال کنند.
با توجه به تمرکز و تردد پرحجم مسافران در برخی شهرها و مقاصد رایج گردشگری و نظر به وجود جاذبه های دیدنی در سراسر میهن اسلامی، توصیه می شود برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم در خصوص معرفی مناطق کمتر دیده شده و همچنین توزیع منطقی سفر در سراسر کشور مد نظر قرار گیرد.
بررسی شکایات و انتقادات واصله در خصوص نحوه عملکرد تأسیسات و مؤسسات گردشگری و دستگاه های خدمت رسان در امر سفر، برنامه ریزی لازم برای رفع نواقص و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در دستور کار قرار گیرد.
از مسافرین محترم خواهشمندیم چنانچه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی از نحوه خدمت رسانی دارند به سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629 اعلام فرمانید.»
انتهای پیام/