تجلیل از برگزیدگان مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه‌های گردشگری

برگزیدگان نخستین مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری در مراسمی معرفی شدند و با اهدای جوایز از آنان قدردانی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این مراسم روز شنبه 10 شهریور 97 با حضور رامین افشاری مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سیدمحمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در محل آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

دبیرخانه مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری تعداد 88 طرح را دریافت کرده بود که از آن میان، 5 اثر از سوی هئیت داوران مسابقه به عنوان برترین طرح‌ها انتخاب شدند.

در مراسم یاد شده صاحبان آثار نخست تا سوم به ترتیب ۳۵، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان به همراه نشان جایزه و تقدیرنامه دریافت کردند و به نفرات چهارم و پنجم نیز نشان جایزه و تقدیر نامه اهدا شد.

همچنین سید محمد بهشتی، جواد میرحسینی و آرش مظفری به‌عنوان هیئت داوران مسابقه، 6 طرح دیگر را شایسته قدردانی معرفی کردند.

این مسابقه از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با هدف ارائه تصویری با ارزش از کشورمان که جایگاه ویژه‌ای به لحاظ تاریخ، فرهنگ، اصالت و ریشه، هنر و معماری و دیگر ارزش‌های معنوی دارد و همچنین ایجاد شور و نشاط به منظور جذب بیشتر بازدیدکنندگان، برگزار شد.

قرار است از طرح‌های برگزیده برای اجرای غرفه ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری از جمله اتریش و اسپانیا استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1397061211

برچسب‌ها