نخستین حضور ایران در نمایشگاه صنایع فرهنگی غرب چین

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فرهنگی غرب چین (شی‌آن) 16 شهریور 97، با حضور نمایندگان گردشگری کشورمان گشایش یافت.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار و به عنوان میهمان ویژه با مدیریت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی (به نمایندگی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) در نمایشگاه بین‌المللی صنایع فرهنگی شی‌آن 2018 حضور دارد.

غرفه کشورمان در این نمایشگاه با مساحتی حدود 300 متر مربع در سالن بین‌المللی نمایشگاه (B1) قرار دارد.

در این غرفه موسیقی زنده اقوام مختلف کشور توسط گروه موسیقی روناک، اجرا و محصولات صنایع دستی به دست هفت هنرمند حاضر از استان‌های زنجان، کرمانشاه، اصفهان و... به صورت زنده تولید می‌شود.

همچنین در این غرفه برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا و غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی سرو می‌شود.

نمايش كتب ترجمه شده ايران به زبان چيني، نمايش فرش‌ها و تابلو فرش‌هاي ايراني، آموزش زبان فارسي و معرفي فرهنگ ايراني، نمايشگاه عكس جاذبه‌هاي ايران در قالب ٥٠ تابلو، از دیگر برنامه‌های غرفه کشورمان در نمایشگاه شی‌آن به‌شمار می‌رود که با استقبال بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان روبه‌رو شده است.

در برپایی غرفه کشورمان در نمایشگاه صنایع فرهنگی غرب چین، سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز مشارکت دارند.

ایرلاین‌ها، انجمن‌های گردشگری منطقه‌ای و ملی، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، پارک‌های تفریحی و سرگرمی‌ها، شرکت‌های اجاره ماشین، توراپراتورها، آژانس‌های مسافرتی، موسسه‌های آموزش‌ بین‌المللی، تولیدکنندگان صنایع دستی، هدایا، غذا و نوشیدنی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، کالاهای مصرفی و ... از جمله شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه هستند.

نمایشگاه صنایع فرهنگی شی‌آن 2018 تا 19 شهریور 97 دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1397061832

برچسب‌ها