مسابقات ویژه هفته کودک در مجموعه نیاوران

اولین مسابقه فيلم كوتاه، داستان كوتاه، عكس و نقاشی به‌مناسبت هفته ملی کودک با محوریت حفاظت از میراث‌فرهنگی و کاخ نیاوران برگزار می‌شود. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، این مسابقه با هدف تشویق و ترغیب عموم به فعالیت مؤثر و نگاه هدفمند با موضوع حفاظت از ميراث‌فرهنگی و كاخ نياوران برای رده سنی تا ۱۸ سال برگزار  می‌شود.

کمک به شناخت و فرهنگ‌سازی برای حفظ میراث‌طبیعی و تاریخی کشور، استفاده از ابزار هنر جهت فرهنگ‌سازی، معرفی و آگاه سازی در خصوص میراث فرهنگی و تاریخی و کمک به تولید محتوا و توسعه آن در قالب حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه، عکس و ... از جمله اهداف این رویداد است. 

 این مسابقه در قالب بخش های رقابتی شامل فیلم کوتاه، عکاسی با موبایل یا دوربین دیجیتال، نقاشی و داستان کوتاه در قالب موضوع مسابقه با محوریت حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران طراحی شده است. 

علاقه مندان برای شركت در این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه تا تاريخ دهم مهر ماه سال جاری به آدرس ميدان شهيد باهنر، مجموعه فرهنگی تاريخی نياوران، بخش كودك ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره ٢٢٢٨٧٠٣٢-۰۲۱ (خانم كرجی) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1397062118

برچسب‌ها