نمایش 15 اثر برتر جشنواره عکس بناهای تاریخی در خانه هنرمندان

نمایشگاه 50 سال روابط دیپلماتیک ایران و استرالیا با همکاری سفارت استرالیا در در تهران با همکاری مرکز اسناد و تاریخی دیپلماسی وزارت امور خارجه حضور مسئولان این سفارت و وزارت امور خارجه و جمعی از دیپلمات‌های کشورهای خارجی عصر روز یکشنبه در خانه هنرمندان افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی، مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد پنجاهمین سالگرد روابط ایران و استرالیا عصر دیروز 8 مهر 97 با حضور آین بگیز سفیر استرالیا، محمود فرازنده مدیر کل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه، احمد حاج حسینی مدیر کل مرکز مطالعات وزارت امور خارجه و جمعی دیگر از سفرای کشورهای مقیم و نمایندگان سازمان های بین المللی تهران در خانه هنرمندان برگزار شد.

همچنین با هماهنگی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و سفارت استرالیا در این نمایشگاه 15 اثر برگزیده در 5 بخش تک عکس، سری، تلفن همراه، تطبیقی و قدیمی از جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران احیا به نمایش گذاشته شده است.  

در بزرگداشت این رویداد مهم فرهنگی که به مدت یک هفته ادامه دارد ، سفارت استرالیا در ایران با همکاری مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه میزبان نمایشگاهی از اسناد و عکس های تاریخی در تالار تابستان خانه هنرمندان است.

نخستین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران احیاء به همت صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به منظور توجه بیشتر به ابنیه تاریخی کشور و عمومیت بخشیدن به فرهنگ احیای بناهای تاریخی در 5 بخش تک عکس، موبایلی، تطبیقی، قدیمی و عکس های سری برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1397070915

برچسب‌ها