مسابقات رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده برگزار می‌شود

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با همكاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رالی خانوادگی \"جام ورزش و خانواده\" را در مسیر استان‌ البرز به مازندران برگزار می‌کند.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این رالی روز 26 مهر 97 در راستای توسعه ورزش‌های همگانی و نهادینه کردن ورزش در کانون خانواده‌ها از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  آغاز می‌شود.

اردشیر درویشی مدیرحوزه اتومبیل‌رانی و امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این خصوص گفت: «شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر کرج- جاده چالوس- کندوان و مرزن آباد به سنگ سر خواهندرسید و در مجتمع فرهنگی ورزشی توسکا اقامت خواهند داشت.»

او با بیان اینکه این رالی به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود، گفت: «هدف از برگزاری رالی جام ورزش و خانواده ایجاد انگیزه برای حضور تمامی اقشار جامعه در فعالیت‌های ورزشی است. در این راستا ورزش‌های گروهی با توجه به ایجاد همدلی در اولویت قرار دارند.»

درویشی افزود: «شرکت‌کنندگان در رالی‌های خانوادگی بدون هیچ محدودیت سنی می‌توانند فارغ از دغدغه‌های روزمره، سفری آسان و شادی بخش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.»

او خاطرنشان کرد: «رالی خانوادگی \"جام ورزش و خانواده\" 27 مهر ماه به پایان می‌رسد.»
 

انتهای پیام/

کد خبر 1397072511

برچسب‌ها