انتشار اولین کتاب جامع بین‌المللی راهنمای گردشگری و سفر به ایران

با همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اولین کتاب جامع راهنمای گردشگری و سفر به ایران (Iran Travel Guide) به زبان انگلیسی منتشر شد.  

به‌گزارش میراث‌آریا، به منظور معرفی شایسته ظرفیت های عظیم ایران در صنعت گردشگری، پس از سال‌ها تحقیق و جمع آوری اطلاعات، مجموعه جامعی تحت عنوان \"کتاب جامع راهنمای گردشگری و سفر به ایران\" Iran Travel Guide به زبان انگلیسی با همکاری و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسط موسسه عصر کسب و کار ایرانیان تهیه و منتشر شده است که به معرفی کامل ظرفیت های گردشگری ایران و جاذبه های موجود در این کشور چهار فصل می پردازد.

این کتاب در برگیرنده مجموعه ای یکپارچه از اطلاعات گردشگری است که به‌صورت یک راهنمای جامع و با معرفی بالغ بر 1000 جاذبه مهم گردشگری کشور در قالب دسته بندی استانی و شهری و بر اساس استانداردها و نیازهای بین المللی تهیه و تدوین شده است و شاید به نوع خود در تاریخ گردشگری ایران و حتی جهان بی نظیر باشد.

از ويژگی های اصلی کتاب راهنمای جامع گردشگری و سفر به ايران می‌توان به ارائه چهارچوب دسته بندی شده از اطلاعات گردشگری ایران به زبان انگلیسی، معرفی بيش از 1000 جاذبه گردشگری ايران در قالب دسته بندی استانی و جغرافیایی همراه با تصاوير و نقشه ها،  ارائه اطلاعات کاربردی و ضروری قبل و حين سفر برای گردشگران خارجی(need to know)، ارائه  اطلاعات جامعی از تاريخ، فرهنگ و تمدن استان ها و شهرهای ايران ، معرفی هتل ها، رستوران ها، مراکز خريد و..، طراحی بين المللی، خلاقانه و منحصر بفرد و  راهنمای يادگيری زبان فارسی برای گردشگران خارجی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب از طریق وب سایت معرفی کتاب www.irantravelguide.net ارتباط برقرار کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 139708061

برچسب‌ها