رالی‌تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، 7 آذرماه به مناسبت هفته وحدت رالی‌تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی (جام وحدت) را برگزار می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی كانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این ویژه برنامه، حدود 100 دستگاه خودرو و موتورسیکلت تاریخی شرکت خواهند داشت.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی و امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، با بیان این مطلب گفت: «رالی تور شهری وسیله‌های نقلیه تاریخی در مسیرهای مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد تا سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری و مجموعه تاریخی کاخ مروارید (کرج) تا سازمان ميراث فرهنگي در تهران برگزار خواهد شد.»

وی هدف از برگزاری این رالی را بزرگداشت هفته وحدت و جلب توجه هرچه بیشتر عموم جامعه به اهمیت صیانت و حفاظت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از میراث صنعتی و فرهنگی تاریخ معاصر کشورمان، عنوان کرد.

درویشی با بیان اینکه رالی مذکور، روز 7 آذر 97 برگزار می‌شود، اظهار داشت: «در مسیر نخست شرکت کنندگان از خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، خیابان حافظ، خیابان فردوسی، موزه ملی ایران، خیابان امام خمینی، میدان حر و بزرگراه یادگار امام و در مسیر دوم با عبور از بلوار ارم کرج، آزادراه کرج- تهران، خروجی جاده مخصوص (شهید لشکری) و میدان آزادی به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهند رسید.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397090512

برچسب‌ها