صندوق احیا 2 بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت

صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، دو بنای تاریخی در استان یزد را به مزایده گذاشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، این صندوق در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی سوییت‌های جدیدالاحداث باغ پهلوانپور شهر مهریز و بنای تاریخی حجت آباد وزیر شهر اشکذر را به مزایده گذاشته شده اند.

بر این اساس متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت 10 روز از تاريخ نشر آگهي حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1397/9/21 مهلت دارند اسناد مزايده را از دبيرخانه كميسيون مزايده صندوق احيا به نشاني تهران- میدان بهارستان- خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیا ارسال کنند.

همچنین متقاضیان می توانند با تلفن 33992016-021 تماس بگیرند و يا به پايگاه اينترنتي صندوق احيا و پايگاه ملي اطلاع‌رساني مناقصات دريافت مراجعه کنند. متقاضيان برای دريافت اسناد مزايده مي‌بايست نماينده خود را كتباً به دبيرخانه مذكور معرفي کنند.

شرکت‌کنندگان در مزایده باید ظرف مدت 10 روز از تاريخ پايان مهلت دريافت اسناد، حداکثر تا ساعت 18 روز چهارشنبه مورخ 1397/10/5 مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه نموده و رسید دریافت کنند.

تاريخ گشايش پاکت الف و ب روز یکشنبه مورخ 1397/10/9 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احيا به نشاني: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان، عمارت تاریخی مسعودیه، ساختمان صندوق احیا خواهد بود .

تاریخ گشایش پاکت ج روز یکشنبه مورخ 1397/10/16 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احيا به نشاني: هران، خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان، عمارت تاریخی مسعودیه، ساختمان صندوق احیا می باشد.

آگهی رسمی این مزایده های امروز و فردا در روزنامه توریسم و همشهری انتشار یافته و خواهد یافت، همچنین متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت chre.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 139709062

برچسب‌ها