رئیس سازمان میراث فرهنگی روز مجلس را تبریک گفت

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با صدور پیامی فرارسیدن دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس را به نمایندگان ملت تبریک گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، پیام تبریک علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«دهم آذرماه سالروز شهادت بزرگمردی متدین، جسور، شجاع، آزاده و تاریخ ساز است که با شعار\"سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست\" برای دفاع از حقوق ملت جان خویش را در طبق اخلاص و خدمت گذاشت. بدون شک حضور حماسه آفرین و روشنگرانه شهید آیت الله سید حسن مدرس در مجلس دوران خویش آفرینشگر الگویی ماندگار از زبان گویای ملت بود. در آن دوران خفقان که بالاترین قوه تصمیم گیر مملکت مقهور استبداد شده بود شهید مدرس بار دیگر به کسانی که در کسوت و عنوان نمایندگی ملت بودند وظایف خطیر آنان را با کردار و رفتار و گفتار آزادمنشانه خویش و با فریادی رسا گوشزد نمود و در این راه روشنگرانه، به تاسی از سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شهادت را به عافیت ترجیح داد. امروز که هشتاد و یکمین سالروز شهادت آن اسطوره مرد را گرامی می داریم به یمن و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه مبارازت حق طلبانه ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی، مجلسی داریم که به تعبیر جامع و کامل حضرت امام خمینی(ره) در راس همه امور است. مجلس در راس همه امور است چون خانه ملت است، و خانه ملت جایی است که تمام حقوق آحاد مردم در آن احیاء و احصا می شود. خانه ملت بی شک پشتوانه و ملجا برای مردمی است که برای حفظ کیان اسلام و ایران هزاران شهید داده و در تمام عرصه های حساس حضوری آگاهانه و قهرمانانه داشته اند. دهم آذرماه، سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس را به یکایک نمایندگان محترم و خدوم و دلسوز مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و توفیق و اقتدار روز افزون قوه مقننه را که بی شک منشأ موفقیت و اقتدار نظام و ملت ایران اسلامی است از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139709107

برچسب‌ها