7 پروژه زیرساخت گردشگری در اردبیل اجرا می شود

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای هفت پروژه زیرساخت گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی امروز سه‌شنبه 27  آذر 97 با اعلام این خبر تصریح کرد: «از جمله، پروژه صدف قزل اوزن با اعتبار 100 میلیون تومان با اجرای زیرسازی و آسفالت مسیر رستوران به اتمام رسیده است.»

او افزود: «در روستای کزج با اعتبار 240 میلیون تومان دیوار حائل در مسیر ورودی روستا به اتمام رسیده است.»

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: «در روستای خمس با هزینه کرد حدود 130 میلیون تومان،زیرسازی و سنگفرش در مسیر دسترسی هتل پرنیان به اتمام رسیده است.»

محمودی در منطقه گردشگری اندبیل خلخال نیز با اعتبار 230 میلیون تومان زیرسازی و سنگفرش مسیر دسترسی با پیشرفت نزدیک به 90 درصد به علت فرارسیدن فصل سرما فعلا تعطیل است.

او افزود: «پروژه برق رسانی به مجتمع گردشگری بام خلخال با هزینه کرد 150 میلیون تومان اجرا و به اتمام رسیده است.»

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به اجرای راه دسترسی مجتمع گردشگری بام خلخال با اعتبار 820 میلیون تومان با پیشرفت حدود 30 درصد در حال اجرا است.

به گفته محمودی زیرساخت فدک کوثر با اعتبار 100 میلیون تومان با اجرای زیرسازی و سنگفرش در مسیر دسترسی کمپ فدک به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1397092719

برچسب‌ها