مشارکت هنرمندان صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان

  هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی ایران در نمایشگاه دکوراسیون داخلی در شهر میلان ایتالیا حضور خواهند یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، این نمایشگاه که به معرفی سبک زندگی و منسوجات خانگی و صنایع‌دستی مناطق مختلف جهان و همچنین آشنایی با ایده های گوناگون در بخش مد و جواهرات می‌پردازد از 5 تا 8 بهمن ماه امسال در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.

از بخش‌های گوناگون این نمایشگاه می‌توان به هدیه و سوغات، مبلمان و اثاثیه، سبک زندگی، باغ و فضای سبز، سرگرمی، موسیقی و ... اشاره کرد.

همه ساله شرکت های مختلفی از سراسر دنیا از کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، انگلستان، اتریش، هند، اندونزی، مراکش و ... با حضور در این رویداد معتبر بین المللی به نمایش تولیدات خود می‌پردازند.

نمایشگاه پیش رو دومین حضور هنرمندان ایرانی است و صنعتگرانی از استان‌های تهران، کرمان، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، خوزستان و زنجان در این رویداد مشارکت خواهند داشت.

با حمایت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی فضایی بالغ بر 36 متر مربع  به هنرمندان ایرانی اختصاص یافته است تا محصولات خود را در حوزه زیورآلات سنتی، گلیم، چرم، نقاشی روی چوب، ملیله، تراس سنگ های نیمه قیمتی و... در معرض دید علاقه مندان قرار دهند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1397101219

برچسب‌ها