کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل‌های صنایع‌دستی استان گلستان برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی توانمند سازی تشکل های صنایع دستی با رویکرد تسهیل گری در صنعت نساجی سنتی استان گلستان و با حضور معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ این کارگاه روز سه شنبه دوم بهمن ماه با هدف ارائه طرح های نساجی سنتی، کیفی سازی، آشنایی با بازار فروش، استاندارد کردن تولیدات نساجی، ایجاد اشتغال و ترغیب هنرمندان نساجی، با حضور معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

این کارگاه با همکاری معاونت سرمایه گذاری و معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان و با حضور هنرمندان فعال در زمینه نساجی شرق استان در محل عیدگاه روستای عزیز آباد از توابع شهرستان کلاله برگزار می شود.

این کارگاه آموزشی در ادامه، روز چهارشنبه 3 بهمن ماه 97 در منطقه چهل چای مینودشت، روستای ده چناشک با موضوع استفاده از طرح های کارآفرینی صنایع دستی و بومگردی با محوریت نساجی سنتی و ابریشم بافی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار خواهد شد.


 

انتهای پیام/

کد خبر 1397103011

برچسب‌ها