فعالان صنعت گردشگری قم تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از رؤسای انجمن ها و فعالان صنعت گردشگری قم تقدیر شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، این مراسم در اداره کل میراث فرهنگی قم با حضور حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان و رؤسای انجمن ها و فعالان عرصه گردشگری برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قم گفت: «توسعه پایدار در صنعت گردشگری مستلزم برنامه‌ریزی، مدیریت و بهره‌برداری بهینه از منابع موجود  می‌باشد. لذا هم‌اندیشی و هم‌افزایی فعالان این عرصه را ارج می‌نهم.»

یزدانی ادامه داد: «از مهمترین زمینه‌هایی که با توجه به قابلیت‌های تاریخی- فرهنگی استان قم می‌تواند در روند توسعه استان موثر واقع شود صنعت گردشگری است. بدون شک این صنعت اشتغالزایی و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.»

او افزود: «بر خود فرض می‌دانم، از همه خدمتگزاران و فعالان عرصه صنعت گردشگری تقدیر و تشکر کنم چرا که موفقیت خود را  مدیون یکایک افرادی هستیم که ما را در این زمینه همراهی می کنند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قم گفت: «تلاش و پشتکار شبانه‌روزی رئیسان انجمن‌ها و تشکل‌های گردشگری استان، مخصوصاً جناب آقای مستقیمی پیشکسوت گردشگری قم و  جناب آقای جلالی نژاد رئیس هنرمند انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم، توانستیم همایش ها، رویدادها و نمایشگاه هایی که در طول سال انجام شد به نحو مطلوب برگزار کنیم.»

یزدانی خاطرنشان کرد: «باید برای برگزاری رویدادهای گردشگری که در تقویم سازمان میراث فرهنگی کشور گنجانده شده برنامه‌ریزی کنیم  تا ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری قم بیش از پیش معرفی شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397110633

برچسب‌ها