تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: «متاسفانه در بحث شناساندن داشته‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل ضعف‌های عمده‌ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم‌شده گردشگری محسوب می‌شود.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه هماهنگی برنامه‌های نمایشگاه‌ بین‌المللی گردشگری تهران که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: «متاسفانه در بحث شناساندن داشته‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل ضعف‌های عمده‌ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم‌شده گردشگری محسوب می‌شود.»

او گفت: «معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان باید به صورت گسترده، منسجم و کارشناسی شده و با کمک بخش‌خصوصی انجام شود.»

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد فضای تعامل با سایر شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه گردشگری خواهد بود.»

فلاحی ادامه داد: «این نمایشگاه برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی فرصت کم‌نظیری است که باید مورد توجه فعالان بخش‌خصوصی قرار گیرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397110811

برچسب‌ها