مجتمع اقامتی پذیرایی تیرپارک قدس در مرز باشماق در کردستان افتتاح شد / تأکید تیموری بر حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور افتتاح پروژه های اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان و بازدید از طرح های مختلف در این استان همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر وارد کردستان شد.

به گزارش میراث آریا، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، جمعه 19 بهمن 97 در سفر به استان کردستان ابتدا از عمارت خسروآباد بازدید کرد و با استاد هادی ضیاالدینی هنرمند پیشکسوت کردستانی دیدار و گفت و گو کرد.

تیموری در بازدید از عمارت خسروآباد بر لزوم توسعه گردشگری شهری و تسریع در بازآفرینی محلات تاریخی در سنندج تاکید کرد.

همچنین با حضور معاون گردشگری کشور، مجتمع اقامتی و گردشگری تیرپارک قدس در مرز باشماق در مریوان افتتاح شد و تعدادی از فعالان حوزه صنعت گردشگری در این مراسم از سوی ولی تیموری تقدیر شدند.

تیموری در مراسم افتتاحیه مجتمع تیرپارک بر حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری تاکید کرد.  او همچنین برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی های بخش های مختلف خواند.

معاون گردشگری کشور در این مراسم، از گردشگری به عنوان یک راهکار ارزشمند برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی در تمام استان های کشور نام برد.

تیموری کردستان را استانی بی بدیل در حوزه گردشگری طبیعی نامید و گفت: «در فصول مختلف سال از جمله فصل بهار استان کردستان می تواند مقصد مهمی برای تورهای گردشگری طبیعت گردی باشد.»

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در پایان صحبت های خود با اشاره به افتتاح مجتمع تیرپارک قدس از حمایت های جدی دولت تدبیر و امید از سرمایه گذران حوزه گردشگری خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 139711203

برچسب‌ها