در نمایشگاه گردشگری آموزش رایگان ببنید و گواهینامه دریافت کنید

همزمان با برگزاری دوازهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در محل نمایشگاه دایمی تهران به همت دفتر مطالعات و آموزش های گردشگری،۶ کارگاه آموزشی رایگان با هدف تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ميراث آريا، حضور در این کارگاه ها  رایگان و برای عموم و علاقه مندان آزاد است و باید پیش از حضور در کارگاه ها از طریق پایگاه اطلاع رسانیsahandetemad.ir علاقه مندان ثبت نام کنند.

یاداور می شود براساس هماهنگی های دفتر مطالعات و اموزش های گردشگری، کارگاه گردشگری الکترونیک و بازاریابی دیجیتال چهارشنبه ۲۴بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن صدف نمایشگاه؛کارگاه چگونگی تعامل بین حلقه های زنجیره تامین در صنعت گردشگری با رویکرد الکترونیک،چهارشنبه ۲۴ بهمن  از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن صدف نمایشگاه برگزار می شود.

همچنین کارگاه توانمند سازی راهنمایان گردشگری؛۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سالن صدف و کارگاه  تاثیر توسعه گردشگری بر اقتصاد ملی ؛۲۵ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.

کارگاه  تولید محتوا در صنعت گردشگری در آخرین روز برگزاری نمایشگاه  روز جمعه  ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن صدف برگزار می شود.

یاداور می شود، شرکت کنندگان در این کارگاه های اموزشی گواهینامه دریافت خواهند کرد.

 دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1397112436

برچسب‌ها