نمایشگاه «صلح و دوستی» در مجموعه نیاوران برگزار می شود

نمایشگاه گروهی نگارگری و تذهیب با عنوان «صلح و دوستی» از تاریخ 3 تا 9 اسفندماه در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایشگاه گروهی «صلح و دوستی» با هدف ارتقای سطح فعالیت فرهنگی این مجموعه و ایجاد تعامل هرچه بیشتر با هنرمندان از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت یک هفته در تالار آبی این مجموعه برگزار می شود.

در این نمایشگاه آثار ارزشمند نگارگری و تذهیب از استادان نام آشنای کشور مصطفی آقامیری، علیرضا آقامیری، سارا میرنظامی، شاهین فلاحت پور و محسن سید محمودی به همراه 13 نفر از شاگردان این استادان؛ زهرا نصیری، تینا نجف کنی، پروانه حاجی حیدری، مهناز شیرازی آقا زین العابدین، صدیقه کاغذلو، فاطمه بهروان، سولماز علیزاده، مریم زینالی، آذین نیکنام اصل، مریم جعفری، آزاده نیرومند، حسن ارژنگ و عارف ابو در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

همزمان با نمایشگاه «صلح و دوستی»، کارگاه هنری تذهیب و نگارگری ایرانی نیز در محل نمایشگاه برگزار می شود.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «صلح و دوستی» می توانند از تاریخ سوم تا نهم اسفند ماه همه روزه از ساعت 9 تا 16 به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 17 فعال است.

انتهای پیام/

کد خبر 1397120125

برچسب‌ها