پیام معاون صنایع‌دستی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تبریک گفت.

به گزارش میراث‌آریا، در متن پیام پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی آمده است:

«میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا که خود میزان و سنجش صبر، ایمان و کمال زن در طول تاریخ بوده و هست بر زنان هنرمند ایران سربلند خجسته و مبارک باد.
امروز میلاد مبارک زهرای اطهر و روز زن است.
مجال و فرصت پیش آمده را نیک می¬شمارم و به نیت تقدیر و پاسداشت دست‌های هنرمند و ذهن‌های زلال اندیش و مهارت بانوان خلاق و آفرینندگان هنر اصیل ایرانی در عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی، یادآور می شوم مهارت، تجربه و خلاقیت در هنر دست یکی از مطمئن ترین مسیرهای رو به رشد و توسعه برای حفظ کرامت و استقلال زنان به عنوان یک بازوی قوی در جامعه پایه یعنی خانواده و اجتماع بزرگتر و گسترده تر، کشور و جهان است.
هنر به عنوان بهترین مصداق و ناب ترین ترجمان معرفی فردی، ملی و آیینی با خلاقیت و معجزه دستان شما بانوان سربلند و ماهر ایرانی می تواند سفیر صلح، دوستی و معرف زن به معنای اصیل و برازنده ایرانی اسلامی باشد.
پس نیکو و برازنده است که دستان پر مهرتان را به گرمی بفشارم و به احترام دست رنج و هنر ناب آفریده شده شما، مهرتان را در دل نگه می دارم و امید که با حمایت و همراهی هم بتوانیم چهره واقعی، شایسته و آرمانی زن هنرمند ایرانی و مسلمان را در ایران و جهان به بهترین نحو در پرتو هنر صنایع دستی و مهارت های آن نمایان کنیم.»
 

انتهای پیام/

کد خبر 139712077

برچسب‌ها