معاون گردشگری کشور وارد ارومیه شد

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با استقبال رسمی مسئولان استان آذربایجان غربی وارد شهرستان ارومیه شد.

به گزارش  میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌ غربی، ولی تیموری، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی به همراه علیرضا رحیمی سرپرست دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان به همراه هیئت همراه امشب وارد شهرستان ارومیه شد و در بدو ورود، مورد استقبال جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی قرار گرفت.

 معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور پس از ورود به شهرستان ارومیه از یک مرکز تفریحی و سرگرمی متشکل از بخش های خدمات پذیرایی، بخش های مختلف فروش غذا برای مسافران و گردشگران نیز بازدید کرد.

 هدف از سفر ولی تیموری به شهرستان ارومیه حضور در نخستین نشست هم اندیشی توسعه گردشگری در هشت استان غرب و شمال غرب کشوراست.

 او پیش از این نشست از چندین بنای تاریخی، موزه مردم شناسی و باستان شناسی شهرستان ارومیه نیز بازدید می‌کند و پس از نشست هم اندیشی توسعه گردشگری، بازدید از چندین طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان ارومیه نیز در برنامه سفر، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1397121226

برچسب‌ها