تمهیدات اداره کل میراث فرهنگی استان فارس برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شیراز

در پی وقوت بارندگی شدید در استان فارس و جاری شدن سیل در این استان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تمهیدات ویژه ای برای اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی اندیشیده است.

به گزارش میراث آریا، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری بخش خصوصی و جامعه هتلداران استان فارس، برای اسکان اضطراری گردشگرن و مسافران نوروزی برنامه ریزی کرده است.

یگان حفاظت میراث فرهنگی استان فارس ضمن صیانت از آثار فرهنگی تاریخی این استان به یاری ستاد بحران استان فارس رفته و به امداد رسانی به سیل زدگان مشغول شده است.

ضمن این که با توجه به شرایط اضطراری غیر مترقبه پیش آمده و احتمال کنسل شدن بعضی از رزروهای مراکز اقامتی، بر اساس اعلام ستاد خدمات سفر استان فارس، کلیه مدیران تاسیسات اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی، جهت رضایتمندی مسافران، مساعدت لازم نسبت به استرداد وجه به مسافران نوروزی اقدام کنند.

این ستاد از مسافران نوروزی خواسته است برای اطلاع از محل های اسکان و دیگر اطلاعات ضروری سفر، با شماره های  07132240203 و 07132244067

تماس حاصل بگیرند.

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان فارس، تالار بزرگ امپراطور آماده اسکان مسافران نوروزی بدون هیچگونه محدودیتی است و عزیزانی که محلی برای اسکان ندارند می توانند با شماره تماس۰۹۱۷۱۲۶۷۸۱۵ و ۰۹۳۹۱۲۶۷۸۱۵ تماس بگیرند.

این تالار در جاده مرودشت، تخت جمشید روبه روی کارخانه آزمایش واقع شده است.

تولیت  حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز اعلام کرده است برای رفاه حال زائران، مسافران نوروزی و گردشگران، اسکان این عزیزان در شبستان امام خمینی، صورت می‌پذیرد و کلیه عزیزان در حرم مطهر  آماده پذیرایی و اسکان و خدمات رسانی به مسافران و زائران عزیز هستتد.

همچنین مدیر هتل بزرگ شیراز، با میزبانی از سیل زدگان از آن ها پذیرایی ناهاررا انجام داد و به گردشگرانی که در سیل گرفتار شده اند، از سوی مدیر هتل شیراز، کفش، دمپایی، حوله و پتو اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 139801056

برچسب‌ها