معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی از مجموعه نیاوران بازدید کرد

همزمان با پنجمین روز از سال نو، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این بازدید ضمن تبریک سال نو، از موزه های این مجموعه بازدید کرد و طی گفت و گو با امیر رضا شریف نیا مدیر مجموعه نیاوران در جریان اقدامات این مجموعه جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به گردشگران نوروزی و همچنین برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده مجموعه نیاوران در ایام نوروز قرار گرفت.

او همچنین در گفت و گو با پرسنل این مجموعه به بیان توصیه های ضروری جهت خدمات رسانی مطلوب در ایام پر ازدحام نوروز پرداخت.

بازدید از غرفه جمعیت هلال احمر شمیرانات مستقر در این مجموعه و دیدار با پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت مدیره هلال احمر استان تهران در این غرفه در حاشیه این بازدید انجام شد.  

همزمان با پنجمین روز از سال نو؛

همچنین همزمان با پنجمین روز از سال نو محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه ها و محمدحسین عسکرپور مدیرکل امو پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران بازدید کردند.

محمدرضا کارگر مدیرکل موزه ها و محمدحسین عسکرپور مدیرکل امور پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از موزه های این مجموعه بازدید کردند و طی گفت و گو با امیر رضا شریف نیا مدیر این مجموعه در جریان اقدامات این مجموعه جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به گردشگران نوروزی و همچنین برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده مجموعه نیاوران در ایام نوروز قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398010634

برچسب‌ها