مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی از مجموعه نیاوران بازدید کرد

همزمان با ششمین روز از سال نو، سید رحمت اله رئوف حنان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، سید رحمت الله رئوف حنان در این بازدید ضمن تبریک سال نو، از موزه‌های این مجموعه بازدید کرد و طی گفت و گو با امیر رضا شریف نیا مدیر مجموعه نیاوران در جریان اقدامات این مجموعه جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به گردشگران نوروزی و همچنین برنامه های فرهنگی تدارک دیده مجموعه نیاوران در ایام نوروز قرار گرفت.

در ادامه، رئوف حنان از غرفه «حافظان کوچک میراث» بازدید کرد و طی گفت‌و گو با عباس هدایتی معاون اجرایی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این مجموعه با این فعالیت آموزشی ویژه کودکان در ایام نوروز آشنا شد و از تلاش این مجموعه جهت طراحی و اجرای این بازی تخصصی میراث فرهنگی که به آشناسازی کودکان با بناها و محوطه های تاریخی و باستانی کشور و چگونگی حفاظت از این میراث ارزشمند می پردازد قدردانی کرد.

او همچنین با اشاره به اینکه این بازی تخصصی میراث فرهنگی برای اولین بار است که در سطح موزه ها اجرا می شود، حمایت آن اداره کل را جهت اجرایی شدن این فعالیت آموزشی در تمام موزه های کشور اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 1398010722

برچسب‌ها