بازدید رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشورازمحورگردشگری شمال استان اصفهان/ابراز رضایت تیموری ازخدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی درشهرستان نطنز

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، عصرروز گذشته از محور گردشگری شمال استان اصفهان در شهرستان نطنز بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان: ولی‌الله تیموری شامگاه یکشنبه 11 فروردین در بازدید از محورگردشگری شمال استان اصفهان وارد شهرستان نطنز شد و از نحوه خدمات رسانی به گردشگران نوروزی دراین شهرستان با حضور مسئولان از جمله فرماندار، نماینده مردم و مدیر میراث فرهنگی شهرستان بازدید به عمل آورد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در پایان بازدید خود از تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان نطنز از جاذبه های ارزشمندی در دو حوزه تاریخی و طبیعی برخوردار است
 رئیس ستادمرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور همچنین افزود: در کنار همه این‌ جاذبه ها، مهمان‌نوازی مردم این شهر و اصالت و هویت فرهنگی آن‌ها در همه‌جا نمودار است و به‌خوبی می‌توان مهمان‌نوازی را در سراسر شهرستان مشاهده کرد.
او در ادامه سخنانش با اشاره به امکانات و زیرساخت‌های موجود گفت: تاسیس هتلی مجهز در این شهرستان که سال گذشته افتتاح شده اعتباری برای این شهر به شمارمی رود.

تیموری همچنین در بازدید از شهر بادرود و زیارت امامزاده آقا علی عباس (ع) به تسهیلات و امکانات مناسب آن برای زائرین نیز اشاره و تأکید کرد: این امامزاده واجب التعظیم ظرفیت مهمی برای گردشگری مذهبی در کشور محسوب می‌شود و همه تلاش‌ها بر این است که روزها و سفرهای خوبی را برای مسافران نوروزی تدارک ببینیم.

او همچنین گفت: جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و طبیعی در نطنز از تنوع خوبی برای ذائقه‌های مختلف مسافران برخورداراست. با این وصف با بررسی اجمالی خدمات ارائه شده به گردشگران به این نتیجه دست یافتیم که کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی درشهرستان نطنز از کیفیت مطلوبی برخورداراست.

انتهای پیام/

کد خبر 1398011220

برچسب‌ها