نشست صمیمی با بانوان صنعتگر صنایع دستی جزیره خارگ

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر، امروز پنجشنبه 15 فروردین 98 ارغوان مهدی زاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و لیلا رحیمی معاون صنایع دستی این اداره کل در اقامتگاه بومگردی بصیرون جزیره خارگ با برخی از صنعتگران این جزیره دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

ارغوان مهدی زاده ضمن تاکید در پایش منطقه ایی جهت وضعیت صنایع دستی منطقه گفت: ما بزودی تیم کارشناسان خود را جهت پایش منطقه ایی و شناسایی ظرفیت های صنایع دستی این جزیره اعزام خواهیم کرد که امیدواریم بتوانیم قدم های مثبتی برای صنعتگران آن برداریم.

مهدی زاده ادامه داد: امروزه گردشگری یک اصل اساسی در رونق منطقه است که اگر فرهنگ و سنت خود را احیا کنیم می توانیم در توسعه صنعت گردشگری و پس از آن رونق اقتصادی برای اقشار منطقه را صورت دهیم.

لیلا رحیمی معاون صنایع دستی این اداره کل نیز ضمن بازدید از برخی از صنایع دستی تولیدی برخی از صنعتگران جزیره گفت: کارهایی که صورت گرفته بسیار خوب است که باید مقداری در نوآوری آن تلاش کرد تا بتوان آن را بهتر به عرضه و فروش گذاشت.

لیلا رحیمی همچنین در این جلسه با همراهی بخشداری جزیره خارگ در جهت همکاری بیشتر با ظرفیت وجود اقامتگاه بومگردی و صنعتگرانی که هستند داد و گفت: ما تلاش می کنیم تا کارگاههای متعددی برگزار شود تا هم پایش بهتری صورت بگیرد و هم ظرفیت ها بهتر سنجیده شود که بتوانیم کلاس های آموزشی خوبی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 139801159

برچسب‌ها