مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: مصمّم هستیم از توانمندی ها، سرویس ها و گستردگی خدمات پست در جهت معرفی هويت تاريخي و فرهنگي استان استفاده کنیم.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان در نشستی با مدیرکل پست استان مرکزی دیدار و گفت و گو کرد.

ایزدی ضمن تبریک سال جدید و قدردانی از خدمات بسیار مطلوب پست گفت: مصمّم هستیم از توانمندی ها، سرویس ها و گستردگی خدمات پست در جهت معرفی هويت تاريخي و فرهنگي استان استفاده کنیم.

وی تمبر پستی را یک سند همیشه ماندگار در دل تاریخ نامید  و  در ادامه خواستار ثبت آثار ملی و فرهنگی  استان مرکزی به صورت تمبر و رونمایی از آنها در مراسمات آتی، در سال جدید شد.

مدیرکل پست استان مرکزی نیز گفت: امیدواریم در راستای تعاملات خوب دو طرف شاهد رشد و ارتقای سطح همکاری های فی ما بین باشیم.

چراغی در ادامه با اشاره به نقش محوری پست در جامعه اشاره کرد و افزود؛ با توجه به تغییراتی که در دولت تدبیر و امید در ساختار پست به وجود آمده و پست به عنوان تنها درگاه دولتی ارائه خدمات دولت الکترونیک شناخته شده می تواند نقش پررنگ خود را با توجه به امکانات و نیروهای توانمندی که در اختیار دارد در جامعه ایفا کند.

وی نیاز امروز جامعه را ایجاد ارتباط دو سویه مردم با سازمانها دانست و پست را یک پل ارتباطی مطمئن دراین زمینه دانست.

در ادامه چراغی با معرفی  کامل سرویس خرید و فروش اینترنتی  و e bazaar  بر آمادگی پست استان در جهت تبلیغ، فروش و ارسال محصولات فرهنگی و صنایع دستی استان به اقصی نقاط دنیا تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398012014

برچسب‌ها