استاندارد سازی 12 هتل و مهمانپذیر در  کرمان

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در ادامه طرح استاندارد سازی  تاسیسات گردشگری، تاکنون 5 هتل و 7 مهمانپذیر در این استان استاندارد سازی شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی اظهار کرد: روند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان به صورت مستمر و با همکاری مشترک موسسه “آموزش گردشگری هفتواد کویر” و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان کرمان دارای 35 هتل و هتل آپارتمان، 31 مهمانپذیر و 318 خانه بوم گردی و 27 خانه مسافر است، افزود: استانداردهای واحدهای اقامتی این استان از نظر مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی، کیفیت ارائه خدمات و نحوه برخورد پرسنل بررسی می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: پس از تعیین استانداردها، تیم ارزیابی بر اساس مستندات موجود و کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری نسبت به تعیین درجه هتل‌ها و مراکز اقامتی اقدام می‌کند.

فرخی ادامه داد: تاکنون برای 12 هتل و مهمانپذیر گواهی استاندارد صادر شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در تعداد زیادی از واحدهای مورد نظر، تغییرات بسیار ارزنده و مثبتی مشاهده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه نرخ خدمات واحدهای اقامتی بر اساس ستاره و کیفیت خدمات تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون شک اجرای این طرح به ارتقاء کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مذکور و رضایت مشتریان منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 139801204

برچسب‌ها