توزیع 150 هزار نسخه اقلام معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در نوروز 98

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در ایام نوروز امسال،150 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی و بروشور گردشگری میان مسافران نوروزی توزیع شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: قریب به 150 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در حوزه گردشگری شامل بروشورهای معرفی موزه، نقشه راهنما و کتابچه های معرفی استان برای نوروز 98 طراحی، چاپ و توزیع شد.

یزدان پناه با اشاره به توزیع 5 هزار نسخه پازل با تصویر جاذبه های گردشگری استان، افزود: بیش از 10 هزار متر مربع بنر از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی نیز در سراسر استان نصب شد.

وی با اشاره به ظرفیت های بی شمار خراسان شمالی در زمینه گردشگری و لزوم معرفی آنان به مسافران و گردشگران، تصریح کرد: در این راستا تعدادی بیلبورد نیز در استان های همجوار و شهرهای مسافرپذیر آنان تهیه و تابلوهای جاذبه های خراسان شمالی با هدف معرفی استان و جذب گردشگر نصب شد.

وی در خصوص دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان گفت: در ایام نوروز ایستگاه‌های مختلفی در منطقه دشت، آشخانه، شیروان، فاروج، بجنورد و باباامان با حضور 20 راهنما تدارک دیده شد که با ارائه بروشور و راهنمایی‌های مختلف مسافران را با ظرفیت‌های گردشگری استان آشنا کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه این استان برای گردشگران و علاقه مندان به جاذبه های تاریخی و طبیعی گردشگری مقصدی بکر و جذاب است، عنوان کرد: این جاذبه ها در چهار فصل سال پذیرای گردشگران است و در سال جاری سعی داریم با برگزاری رویدادهای مختلف آنها را بیشتر معرفی کنیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1398012816

برچسب‌ها