نمایشگاه «باستان‌شناسی برای کودکان، نگاهی دیگر» در نیاوران

نمایشگاه مشارکتی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران و موزه ملی علوم و فناوری با عنوان «باستان‌شناسی برای کودکان، نگاهی دیگر» پس از اجرای چهارمین دوره کارگاهی آموزش خلاق باستان‌شناسی در این مجموعه، از 14 تا 24 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نیاوران برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این نمایشگاه به عنوان اولین همکاری مشترک مجموعه نیاوران و موزه ملی علوم و فناوری ایران با هدف دانش افزایی و معرفی راهکارهای نوین در حوزه آموزش میراث فرهنگی برای کودکان در موزه ها به مدت 11 روز در تالار آبی این مجموعه برگزار می شود. 

در نمایشگاه \"باستان شناسی برای کودکان، نگاهی دیگر\" علاوه بر نمایش دست ساخته ها و تجربیات کودکان در فضای باستان شناسی، تور آموزشی میراث فرهنگی و باستان شناسی نیز اجرا می شود و در این بخش کودکان با زندگی غارنشینی، روستانشینی، تمدن عیلام، سیر اختراع خط، لایه نگاری و شناخت مفهوم زمان و همچنین هویت فردی و اجتماعی آشنا می شوند.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یک مجموعه دوستدار کودک و در راستای هدف توسعه ملی کشور با تمرکز بر معرفی فرهنگ و تمدن غنی و ظرفیت های میراث فرهنگی ایران و همچنین تأکید بر امر حفاظت میراث فرهنگی برای کودکان، طی سه سال متوالی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزش خلاق باستان شناسی برای کودکان اقدام کرده و در این نمایشگاه از زاویه دید کودکان به باستان شناسی و تاریخ ایران نگاه می شود. 

مدارس برای هماهنگی گروه های دانش آموزی و شرکت در تور آموزشی میراث فرهنگی و باستان شناسی می توانند با روابط عمومی این مجموعه به شماره 22282020 تماس حاصل فرمایند.

این نمایشگاه از 14 تا 24 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 18 در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 139802106

برچسب‌ها