پژوهشگاه میراث‌فرهنگی کتاب «مدیریت آب، انرژی و پسماند در هتل‌ها» را منتشر کرد

کتاب «مدیریت آب، انرژی و پسماند در هتل‌ها» با رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی نوشته مجید گلپایگانی و سروش صبوری توسط انتشارات پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به‌چاپ رسید.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این کتاب در 5 فصل با موضوعات توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی شرکتی و گردشگری پایدار ، مدیریت آب ، انرژی و پسماند در هتل ، ارتباط مردم و جوامع با هتل و اهرم منافع در هتل های مسئولیت پذیر به بررسی این حوزه می پردازد.

این کتاب بر اساس پژوهشی با عنوان «نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در مدیریت انرژی، آب و پسماند در صنعت هتل داری و گردشگری پایدار »نوشته شده است. این پژوهش میدانی روی هتل های چهار و پنج ستاره استان ها و شهر های تهران ، اصفهان، شیراز ، گیلان و مازندران انجام شده واین کتاب موضوعات پژوهش را روایت  و ایده ها را به گونه ای ترسیم کرده که چارچوبی یکپارچه را تشکیل می دهند.

این چارچوب نه تنها جوانب فراسوی خلق استراتژی کسب و کار پایدار در صنعت هتل داری ، بلک جوانب مهم انسانی و زیست محیطی در زمینه نحوه مدیریت هتل ها، منابع انسانی و گردشگران و رضایت مندی آنها برای اجرای عملی این ایده ها را بیان می کند. این کتاب علاوه بر تعداد زیادی مطالعه موردی ؛ سیاست های، استراتژی ها و نیز اقدامات کاربردی زیادی را برای هتل ها در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی ارایه می کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398021724

برچسب‌ها