نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان در راستای برگزاری جشنواره بومی بین‌المللی جهان عشایر و آلپای گهواره تمدن دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش  میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی این استان و آیداشف سرکنسول قزاقستان در گرگان دراین نشست در خصوص برگزاری هرچه بهتر جشنواره بومی بین المللی جهان عشایر و آلپای گهواره تمدن با یکدیگر مذاکره کردند.

در این دیدار مسافری سرپرست نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان، ماهری رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گرگان، تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان و غیاثی زاده رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی این استان نیز حضور داشتند.

در این نشست مقرر شد در جشنواره بومی بین المللی جهان عشایر و آلپای گهواره تمدن که  28 تا 30  ژوئن برابر 7 تا 9 تیرماه سال جاری در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد، استان گلستان با 16 نفر متشکل از هنرمندان گروه موسیقی و هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی حضور یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398022616

برچسب‌ها