میراث‌فرهنگی

کتاب «بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در گردشگری و هتلداری» چاپ شد

0
کتاب «بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در گردشگری و هتلداری» چاپ شد

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این کتاب در هفت فصل شامل، تیپولوژی تجربیات گردشگری به کمک فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)دیجیتالی کردن گفتگو، اثرات رسانه های اجتماعی بر مسافران، اثر رسانه های اجتماعی بر عرضه کنندگان  خدمات مسافرتی، بازاریابی رسانه های اجتماعی همراه در گردشگری و معیارها و آنالیزرسانه های اجتماعی به تشریح موضوع می پردازد.

در بخش سخن ناشر این کتاب آمده است ؛پزوهش عامل و مبنای پیشرفت و توسعه مستمر و پایدار در جامعه امروز و به بیان ساده اصل حاکم بر جوامع قرن بیست و یکم است لذا برای ایجاد برآیند حاصل از نتایج و تحلیل یافته های مرتبط با آن، تدوین و انتشار یافته ها و دانش مرتبط با آن و مستندات مربوطه می تواند عامل موثری برای شناخت وضعیت حاضرو ابرازی برای بهینه ساختن برنامه های دست انجام و نیز راهنمایی برای نسل آینده در راستای شناسایی و معرفی و هویت بخشی ایران باشد.

 

خوانندگان این خبر، این‌ها را هم خوانده‌اند:

0 دیدگاه

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود. بخش‌های الزامی مشخص شده اند. *