پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، پیامی صادر کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا در پیام دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت آمده است: 

«و ما جعله الله الا بشری لکم و لتطمئن قلوبکم به و ماالنصر الامن عندالله العزيز الحكيم. و خداوند-این امداد ملائکه را- تنها برای مژده و اطمینان شما قرار داد وگرنه پیروزی جز از طرف خداوند عزیز و حکیم نیست. (آل‌‌عمران‌- آيه 126)

سوم خرداد نماد مقاومت، ایثار و پیروزی ملتی بزرگ است که در سایه ایمان به یاری خدا و پیروی از فرهنگ جهاد و شهادت طلبی، حماسه ای ماندگار خلق کردند. سالروز فتح خرمشهر تنها یک روز در تقویم ملی نیست، بلکه پیام روشن پیروزی حق بر باطل و محمل درس هایی عبرت آموز برای تمام بشریت است؛ درس استقامت، جانبازی و پایداری در برابر دشمن تا دندان مسلح، و درس غلبه بر استکبار با اتکال به خداوند و با تکیه بر ایمان و اخلاص.

و این‌گونه است که هنوز و همچنان، کلام استوار و ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در گوش زمان طنین‌انداز است که: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سالروز فتح خرمشهر، شهر نخل‌های سوخته و استوار، یادبود عملیات شکوهمند و ظفرمندانه بیت‌المقدس، و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بر ملت مسلمان و قهرمان ایران گرامی باد.»

انتهای پیام/

کد خبر 139803022

برچسب‌ها