پیام تبریک دکتر مونسان به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی، انتصاب سردار دریادار پاسدار فدوی به‌عنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش میراث آریا در متن این پیام آمده است:

«انتصاب شایسته جناب‌عالی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) که نشان از توانمندی و مراتب والای تعهد، اخلاص و خدمات ارزشمندتان در عرصه های مختلف دوران دفاع مقدس و مسئولیت های متعدد و مهم در چهار دهه انقلاب اسلامی ایران دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید است با عنایات الهی و ارتقاء توسعه بیش از پیش توانمندی ها و آمادگی های دفاعی، امنیتی، شاهد پیشرفت های مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب باشیم و تهدیدهای ترکیبی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان چشم امید مظلومان کشورهای اسلامی همواره در صحنه های بین المللی بدرخشد.

مزید توفیقات و سربلندی جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر و راهبردی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اجرای فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139803133

برچسب‌ها