فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی بوشهر است

با توجه به ظرفیت مناسب فضای مجازی، با هدف ارتقای دانش صنعتگران استان بوشهر در بازاریابی اینستاگرام و راه‌های فروش محصولات صنایع‌دستی در صفحات مجازی دوره شاغلین اینستاگرام برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر، لیلا رحیمی معاون صنایع دستی این اداره کل در این باره افزود: «شرکت کنندگان در این دوره از فعالان رشته های حصیربافی، صنایع دستی دریایی، کنده کاری روی چوب و ساخت زیورآلات سنتی بودند که بخشی از سرفصل های آموزشی در دوره شامل اصول تولید محتوای اینستاگرامی، معرفی انواع محتوا در اینستاگرام، معرفی استانداردها در پست ها و استوری های اینستاگرام و... بود.»

معاون صنایع دستی استان بوشهر افزود: «این معاونت در راستای ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی صنعتگران استان از همه ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد و برگزاری دوره های این چنینی یکی از این راهکارها است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398032827

برچسب‌ها