جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی‌های قزوین

صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در تازه‌ترین دور از مزایده‌های خود بناهای تاریخی کاروانسرای مهر سبزوار در استان خراسان رضوی و خانه بهروزی‌های قزوین را به مزایده گذاشت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، کاروانسرای مهر با هزینه مرمت 3میلیارد تومان، مدت طراحی و مرمت 24 ماه، مدت قرارداد 21 سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ 12میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

خانه بهروزی‌ها نیز با هزینه مرمت 540میلیون تومان به اضافه 660میلیون تومان دیون بنا، مدت طراحی و مرمت سه ماه، مدت قرارداد هفت سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ 20میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

كليه واجدين صلاحيت و درخواست‌كنندگان از تاريخ نشر آگهی این مزایده ها که امروز و فردا در روزنامه ایران منتشر می شود، باید اسناد مزايده را از دبيرخانه كميسيون مزايده صندوق احيا به نشاني تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا و شماره تلفن 33992016-021 يا پايگاه اينترنتي صندوق احيا يا پايگاه ملي اطلاع‌رسانی مناقصات دريافت کنند و حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 15/4/98 مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت کنند.

تاريخ گشايش پاکت الف و ب روز یکشنبه 98/4/16 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احيا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا خواهد بود .

تاریخ گشایش پاکت ج روز یکشنبه مورخ 98/4/23 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده نهایی اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت chre.ir یا آگهی صفحه 10 امروز روزنامه ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 139804039

برچسب‌ها