مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تعاونی حامیان میراث‌فرهنگی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانیان با حضور سهامداران برگزار شد و طی آن اعضای هیات مدیره جدید برای سه سال آینده انتخاب شدند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی شرکت حامیان، در این جلسه پس از انتخاب هیات رئیسه توسط حاضران و قرائت گزارش بازرس توسط نماینده موسسه حسابرسی، امیرمهدی طاهری‌فر، مدیرعامل شرکت شرحی درباره عملکرد شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانیان در سال گذشته اعلام کرد و برنامه‌ها و بودجه سال جاری و همچنین برنامه های بلند مدت و چشم انداز شرکت را  تشریح کرد.

بعد از تصویب صورت های مالی و برنامه و بودجه شرکت توسط اکثریت قاطع حاضرین در ادامه فریده سیاوشی، نماینده سهامداران که سال گذشته از طرف اعضا برای بررسی شفافیت عملکرد شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانیان انتخاب شده بود با بیان اینکه هیچ ابهامی در عملکرد این شرکت وجود ندارد بیان کرد: «نباید صندوق وام را که زیر نظر اداره کل رفاه فعالیت می‌کند و تنها اجرای آن با شرکت حامیان است با این شرکت اشتباه گرفت.»

همچنین هیچ‌یک از سهامداران حاضر در جلسه با تقسیم سود شرکت بین اعضا موافقت نکردند و قرار شد سود حاصل برای اجرای طرح توسعه شرکت صرف شود.

اما در بین نامزدهای متقاضی تصدی سمت هیئت مدیره به ترتیب آقایان امیرمهدی طاهری‌فر با 130 رای، حامد طاهرنژاد با 94 رای، علیرضا محمودی آشتیانی با 28 رای و حسینعلی تقی تهرانی با 15 رای به ترتیب نفرات اول تا چهارم شدند که سه نفر اول به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و نفر چهارم بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. همین‌طور در رقابت برای تصدی سمت بازرس شرکت نیز موسسه حسابرسی قواعد با 63 رای بر موسسه حسابرسی ترازنما با 5 رای پیروز شد. در این جلسه سیروس عیدی پور مشاور رئیس سازمان در امور شرکت‌ها، علی حاجی‌شیزری مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه، مسعود اسکندری مدیرکل امور استان‌ها، معاون اداره‌کل حراست و معاون اداره کل بازرسی نیز حضور داشتند.

شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانیان در سال 1387 تشکیل شد و هدف از آن توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حمایت از بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398042610

برچسب‌ها