بازدید از اماكن تاریخی آذربایجان غربی با بلیت الکترونیک

امکان دریافت بلیت بازدید از تخت سلیمان تکاب و قره‌کلیسای چالدران با ورود به سامانه مرجع فروش بلیت الکترونیک کشور فراهم شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: «به زودی گیت ها و سیستم فروش بلیت الکترونی در تخت سلیمان تکاب و قره کلیسای چالدران نصب می شود و علاقه مندان به بازدید از این دو مکان تاریخی می توانند با ورود به سایت مرجع، به صورت آنلاین بلیت دریافت کنند«.

او گفت: «با نصب و فعال شدن این سیستم دیگر لازم نیست که بازدیدکنندگان پول نقد به همراه داشته باشند آن ها می توانند قبل از سفر و یا هنگام رسیدن به محل، با ورود به سامانه و درج مشخصات خود، بلیت دریافت کنند.»

جباری عنوان کرد:« در تخت سلیمان این طرح در حال انجام است، گیت ها و تجهیزات مربوطه خریداری شده و به زودی نصب می شود. در قره کلیسا لازم بود که ابتدا دکل آنتن دهی مخابراتی در محل نصب شود به همین منظور با رایزنی اداره کل میراث فرهنگی استان و همکاری فرمانداری شهرستان، دکل مخابراتی وی تی اس نصب شد.»

او تأکید کرد: «با نصب این دکل علاوه بر این که فروش بلیت الکترونیکی قره کلیسا امکان پذیر می شود، آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نیز امکان پذیر خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398051917

برچسب‌ها