همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی گفت: «همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهرماه سال 98 در استان برگزار می‌شود.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اشاره به این‌که این جشنواره با کمک استانداری برگزار خواهد شد، افزود: «بخشی از این همایش به ارائه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری اختصاص پیداکرده است».

او با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم این بسته‌ها را آماده و در همایش عرضه کنیم افزود: «هدف از آماده‌سازی این بسته‌ها این است که بتوانیم سرمایه‌گذارانی را جذب کنیم که بتوانند از این فرصت سرمایه‌گذاری به‌خوبی استفاده کنند».

او از پیش‌بینی و آماده‌سازی 30 عنوان فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و افزود: «ایجاد هتل دو ستاره و مهمان‌پذیر در برخی از شهرستان‌های فاقد هتل و مهمان‌پذیر، مطالعه ساماندهی غار قالایچی بوکان و تبدیل آن به سایت گردشگری، اجرای پل‌های معلق و پل‌های شیشه‌ای در محور پیرانشهر به سردشت، واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام آبگرم سلماس و چالدران به سرمایه‌گذار جدید، ایجاد هلدینگ های گردشگری، شناسایی زمین‌های بلامعارض برای سرمایه‌گذاری، پیشنهاد راه‌اندازی کشتی‌های تفریحی برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گرمسیرهای کوتاه دریاچه ارومیه در محور شهید کلانتری ازجمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده در آینده هستند».

جباری تصریح کرد: «این پروژه‌ها می‌تواند قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان را بیشتر نمایان و گردشگران را به سمت استان جذب کند».

انتهای پیام/

کد خبر 1398052312

برچسب‌ها