پیام تبریک دکتر مونسان به‌مناسبت هفته دولت

سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن روز کارمند و هفته دولت را به مجموعه خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، متن پیام دکتر علی‌اصغر مونسان به شرح زیر است:

«هفته دولت در تقویم ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، نه‌تنها تداعی‌کننده واژه مردم‌داری و خدمت، بلکه محمل مفاهیم بلندی همچون شهادت و ایثار است: مردم‌داری و خدمت در خانواده بزرگ دولت به ملت شریف ایران، و از‌جان‌گذشتگی و شهادت بالاترین مسئولان نظام در راه صیانت از کیان ارزشی و دستاوردهای انقلاب اسلامی.

بی‌تردید سیره شهیدان رجایی و باهنر در عرصه زندگی، مبارزه و خدمت، الگویی کامل از سیمای آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی را به نمایش می‌گذارد که به تعبیر امیرالمومنین(ع) بر پایه دادگری و هوشیاری است.

اخلاص و ساده‌زیستی، تخصص و تعهد، پاک‌دستی و تقوی، دانش و درایت، روحیه جهادی، خدمت صادقانه به مردم با انگیزه الهی، خصالی است که از آن دو شهید بزرگوار، اسطوره‌هایی ماندگار ترسیم می‌کند و همواره می‌تواند الهام‌بخش خدمت‌گزاران این مرز و بوم باشد.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، چهارم شهریور، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارکنان و دولتمردان خدوم به‌ویژه همکاران گرامی و تلاشگرم در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیق روزافزون رئیس‌جمهوری محترم جناب آقای دکتر حسن روحانی و موفقیت و سلامت تمام خادمان خانواده شریف دولت جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398060353

برچسب‌ها