سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی وارد لارستان شد/ ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان

سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دقایقی قبل وارد شهرستان لارستان در استان فارس شد.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صبح امروز دوشنبه 4 شهریور 98، با استقبال مسئولان استان فارس وارد شهرستان لارستان شد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دکتر مونسان همچنین با حضور بر مزار امام جمعه فقید شهرستان لارستان و تعدادی از بزرگان و علمای این شهر، یاد این عالم مجاهد را گرامی داشت.

در مراسم استقبال از دکتر مونسان، جمشید جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، سید احمد احمدی زاده  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی فارس و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر یک روزه، از چند مکان تاریخی بازدید و  چند پروژه گردشگری را نیز افتتاح می‌کند.

بازدید از بازار قیصریه، قلعه اژدها پیکر، باغ نشاط  در شهرستان لارستان، بازدید از بازار تاریخی و  غارسنگ شکنان  جهرم و افتتاح دو پروژه گردشگری از جمله برنامه‌های سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی به استان فارس است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398060454

برچسب‌ها